اخبار

احداث ایستگاه آتش‌نشانی در راستای مسئولیت اجتماعی

تلاش دکا برای ارتقای ایمنی در شهرک صنعتی مورچه‌خورت

هلدینگ لجستیک دکا در راستای مسئولیت اجتماعی خود و در ادامه ایجاد زیرساخت‌های همه‌جانبه و تکمیل زنجیره ارزش، یک ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی را در شهرک صنعتی مورچه‌خورت اصفهان، تأسیس و تجهیز کرد.  

مدیرعامل هلدینگ دکا در این باره گفت: این ایستگاه آتش‌نشانی درحال حاضر با 15 نفر نیروی عملیاتی و 3 نفر آتش‌نشان خبره به‌عنوان مسئول شیفت در 3 شیفت شبانه‌روزی مشغول به فعالیت است که 15 نفر نیروی عملیاتی از میان 150 نفر متقاضی، گزینش شده‌اند.

هومن پشنگیان، ارایه خدمات مطلوب‌تر و مناسب‌تر در کمترین زمان ممکن را هدف اصلی احداث این مرکز دانست و اضافه کرد: تمامی امکانات و تجهیزات لازم برای این مرکز با هماهنگی نهادهای ذی‌صلاح و ذی‌ربط، خریداری و این ایستگاه به انواع ماشین‌های سنگین، نیمه‌سنگین، خودروی پیشرو، امکانات و تجهیزات اطفای حریق، امداد و نجات، ست‌های هیدرولیک، جک‌های بادی، کپسول‌های آب و فوم، سیستم‌های تنفسی و … تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه بودجه‌ای بالغ بر 300 میلیارد ریال به‌منظور ساخت و تجهیز این ایستگاه اختصاص یافته است، گفت: این مرکز در زمینی به مساحت 1150 مترمربع شامل آشیانه خودرو، استراحتگاه، اتاق شیفت، محوطه ورزش و … احداث و تمامی بودجه آن از سوی هلدینگ دکا به عنوان فعال بخش خصوصی، تأمین شده است.

پشنگیان با اشاره به اینکه تمامی استانداردها، ضوابط و مقررات طراحی و ساخت ایستگاه‌های آتش‌نشانی در احداث این مرکز رعایت شده است، تأکید کرد: از جمله دیگر فعالیت‌های هلدینگ دکا در راستای مسئولیت اجتماعی، می‌توان به خدمات‌رسانی به بیماران و خانواده‌های درگیر سرطان از طریق همکاری با مرکز کنترل سرطان ایرانیان(مکسا)، افتتاح نخستین مجتمع رفاه سفیران شبکه لجستیک در کشور با خدمات همه‌جانبه و کاملاً رایگان به رانندگان و خانواده‌های آنان و انجام سلسله اقدامات محیط زیستی، اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا