اخبارکارکنان

امیرحسین علی‌پور؛ همکار افتخارآفرین دکا در مسابقات جهانی کاراته

هلدینگ دکا: مشوق ورزش و سلامتی، حامی قهرمانان

امیرحسین علی‌پور، متولد 1374، کمتر از یک سال است که به هلدینگ دکا پیوسته است و درحال حاضر در حوزه عملیات آتش‌نشانی شرکت ناوگان سبز پایدار، برند “دکادیزل” از هلدینگ دکا، مشغول به کار است.

15 سال است که در رشته کاراته فعالیت می‌کند و البته در کنار آن رشته بدنسازی را نیز دنبال کرده است. بازیکن لیگ برتر و لیگ دسته‌یک رشته کاراته بوده است و تاکنون حدود 30 رتبه قهرمانی کشوری را جدا از افتخارات برون‌مرزی و آسیایی کسب کرده است.

کسب رتبه اول تورنمنت جام کشور امارات، برگزیده جام ریاست جمهوری باکو کشور آذربایجان و کسب رتبه سوم مسابقات قهرمانی خاورمیانه از دیگر افتخارات جهانی و بین‌المللی است که او از سال 1397 تاکنون کسب کرده است.

امیرحسین علی‌پور، همکار ورزشکار ما در هلدینگ دکا، به‌تازگی در مسابقات بین‌المللی کاراته انتخابی جهت اعزام به مسابقات جهانی ژاپن، موفق به کسب مقام سوم و دریافت سهمیه این مسابقات شد و آبان ماه سال 1403 برای شرکت در این مسابقات، عازم کشور ژاپن خواهد شد.

این موفقیت را به این همکار عزیز و خانواده محترم وی و به همه همکاران هلدینگ دکا تبریک می‌گوییم و برای او و همه افتخارآفرینان ایران عزیز، آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

امیرحسین عزیز؛ هلدینگ دکا به شما افتخار می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا