اخبار

دکا، سیستم جامع توزیع را با نوآوری ارایه می‌دهد/ برخی ایده‌های این مجموعه قابل الگوبرداری در کشور است

قائم مقام وزیر صمت سیستم جامع توزیع و لجستیک دکا را "کم‌نظیر" خواند

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی در بازدید از بخش‌های مختلف هلدینگ لجستیک دکا اظهار داشت: سیستم جامع توزیع و لجستیک این مجموعه را در کمتر جایی دیده‌ام.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ دکا، سیدمهدی فرحی با اشاره به ظرفیت‌های وسیع هلدینگ دکا گفت: موضوع توزیع یکی از بحث‌های بسیار مهم است که زنجیره خدمات یک مجموعه را تکمیل می‌کند. زنجیره کاملی در این مجموعه دیدم که بحث توزیع و خدمات پس از فروش را با نوآوری ارایه می‌دهد.

وی ادامه داد: اقدام بسیار خوب و جالبی که انجام شده، اختصاص ناوگان ملکی و در اختیار این مجموعه برای توزیع کلان و پوشش‌دهی استان‌های سراسر کشور و همچنین ایجاد مراکز و هاب‌های استانی و تحویل رایگان درِ منزل است. این موارد از دستاوردها و ابتکارهای بسیار خوبی است که این مجموعه انجام داده و امیدواریم این خدمات در کل کشور توسعه پیدا کند تا حقوق مصرف‌کننده به‌خوبی رعایت شود.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: برخی از دستاوردها و یافته‌های این مجموعه و ایده‌هایی که پیاده‌سازی شده، قابل الگوبرداری در کل کشور است. همچنین اشتغال‌زایی خوبی که در این مجموعه به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم انجام شده، بسیار حائز اهمیت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا