اخبار

سلسله نشست‌های ” دیاگ” در پله نخست، ویژه شرکت دکادیزل

نخستین نشست از سلسله نشست‌های " دیاگ؛ دکا دیالوگ" با حضور مدیرعامل هلدینگ دکا ویژه برند دکادیزل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ دکا، این سلسله نشست‌ها قرار است با رویکرد پایش، بررسی فعالیت‌ها و عملکرد شرکت‌ها، آسیب‌شناسی وضعیت آنان و همچنین ارایه راهکارهای لازم، با حضور مدیرعامل هلدینگ دکا و هربار ویژه یکی از شرکت‌های زیرمجموعه برگزار شود تا از طریق گفتگوی دوطرفه(دیالوگ) و عارضه‎‌یابی فرآیندها و روش‌ها، مسیر بهبود و ارتقای فعالیت مجموعه‌ هموار شود.

هومن پشنگیان، مدیرعامل هلدینگ لجستیک دکا نخستین جلسه از این سلسله رویدادها را به شرکت ناوگان سبز پایدار با برند دکادیزل اختصاص داد و در گفتگویی چندساعته با مدیرعامل این شرکت و مدیران و کارشناسان این مجموعه، دغدغه‌ها و چالش‌های آنان را شنید، راهکارهای لازم را ارایه کرد و همچنین انتظارات و دغدغه‌های خود را با آنان در میان گذاشت.

در این جلسه همچنین مدیرعامل شرکت ناوگان سبز پایدار (دکادیزل) فعالیت‌ها و دستاوردهای این مجموعه در ماه‌های گذشته را تشریح و مسائل پیشِ روی این شرکت در رسیدن به اهداف و چشم‌اندازهای تعیین شده را مطرح کرد.

ادامه این نشست‌ها در هفته‌های آینده و ویژه دیگر شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ دکا برگزار خواهد شد.

روابط عمومی هلدینگ دکا در توضیح نامگذاری این رویدادها اعلام کرد: ” دیاگ، دستگاه عارضه‌یابی است و عارضه‌یابی همیشه راه بهبود است. دیاگ همچنین تلفیق دو واژه دکا و دیالوگ نیز هست و بر دیالوگ‌محور بودن این نشست‌ها تأکید دارد”.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا